آسیبهای اجتماعی و راهکارهای برون رفت از آن در اجلاس حوزۀ خواهران در قم

خرید بک لینک

پست 5212: دامنهٔ قم. قسمت 71. «اجلاس سراسری مدیران و موسسین حوزه های علمیه خواهران با عنوان «بررسی نقش حوزه های علمیه خواهران در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی»، صبح [روز 29 فروردین 1396] در مجتمع یاوران مهدی جمکران قم آغاز شد.

حجت الاسلام والمسلمین جواد اسماعیل نیا مدیرکل ارتباطات و همکاری های حوزه های علمیه خواهران

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا مدیرکل ارتباطات و همکاری های حوزه های علمیه خواهران و دبیر سیزدهیمن اجلاس مدیران و موسسین حوزه های علمیه خواهران با اشاره به این که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم گفت: این اجلاس به هیچ وجه جنبه سیاسی ندارد و یک اجلاس کاملا کاری، فرهنگی و اجتماعی است و امیدوارم تحلیل سیاسی از این اجلاس نشود.

اسماعیل نیا در پایان به بیان اهداف برگزاری این اجلاس پرداخت و گفت: تبیین وضع موجود در جامعه از نظر آسیب های اجتماعی و ارائه راهکارهای مناسب برای برون رفت از این آسیب ها از اهداف اصلی برگزاری این اجلاس است. این اجلاس به مدت سه روز در شهر قم برگزار می شود» (منبع: اینجا)

مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران

دامنۀ دارابکلا...

ما را در سایت دامنۀ دارابکلا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 135 تاريخ: سه شنبه 5 ارديبهشت 1396 ساعت: 11:34

صفحه بندی