![]()
5352 : به قلم دامنه. به نام خدا. سلسله پست های مباحث اجتماعی (قسمت 280). در خبرها خواندم که 400 زائر ایرانی به خاطر کلاهبرداری یک شرکت غیرمجاز در مشهد، یک هفته سخت را در عراق سپری کردند. گذرنامههایشان به خاطر بدهکاری کارگزار به هتلهای کربلا، گروگان گرفته شد. از هر زائر هزینهای بین یک میلیون و هشتصد و پنجاه هزار تا دو میلیون تومان اخذ کرده اند. این در حالی ست که از کارگزار این کاروان خبری نیست و نمایندهای هم که این ۴٠٠ نفر را در عراق همراهی میکرد، هماکنون متواری شده است. به همین منظور دادستانی مشهد، پرونده قضایی برای این متخلفان تشکیل داده تا به موضوع رسیدگی شود... و...
واقعاً مانده ام به این گونه آدم ها چه بگویم. فقط می توانم بگویم اینان چگونه جرأت می کنند از زائران نجف و کربلا این گونه کلاهبرداری کنند؟ انسان این قدر باید از هویتش بیرون برود که به خود اجازه دهد به زیارت کنندگانِ حرم های مطهر امام علی (ع)، امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (س) خیانت کند و آنان را در گرمای 50 درجه ی عراق رها و سرگردان سازد. خیلی این خبر مرا رنجاند.
دامنۀ دارابکلا...ما را در سایت دامنۀ دارابکلا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 123