دستور برو در سپاه معنا ندارد
به نام خدا. سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه در دیدار با دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) با برشمردن ویژگی اصلی پاسداری، خاطرنشان کرد:

«حضرت علی (ع) در جنگها با زخمهای فراوان در جلوی سپاه میتاختند و به سربازان میگفتند جلو بیایید و همیشه مردم را با خود همراه می کردند. فرماندهان سپاه همیشه باید در جلوی سپاه باشند بگویند بیا، دستور برو در سپاه معنا ندارد.» (منبع)
این سخن نغز حاج قاسم، مرا به یاد جبهۀ فاو در عراق انداخت و رزم های درخشان روانشاد یوسف. خط مقدّم بودیم و عملیات والفجر8. نه فقط فرماندهان مان را در جلو نمی دیدیم، اساساً آنها را در خط هم نمی دیدیم. گویی «آتش به اختیار» بودیم و با فرمانِ دیده بانان مان، گلوله های گردان ادوات لشکر25 کربلا را به سوی بعثیون صدام شلیک می کردیم.
اسفند 1364 را می گویم. بگذرم و به سردار قاسم سلیمانی _که حشمت سلیمان علیه السّلام را تازه کرد_ درود بگویم.
دامنه
ساعت ۱۱:٥۸ ق.ظ پنجشنبه ٢٩ تیر ۱۳٩٦
دامنۀ دارابکلا...ما را در سایت دامنۀ دارابکلا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 146